خــــدا ...!
از بچگی بهمون میگفتن از کسی نتـرس، فقـــط از خــــدا بتـرس
در حالــی که باید می گفتن از همـــه بترس، به جــــــز خــــدا ...!
+ نوشته شده در جمعه سیزدهم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 23:13 توسط M.H
|
به نام او که تکیه برنامش غروریست جاودانه