خدایا دینم را تنها بر زبانم قرار مده
امین
یادمان باشد جواب خوبی خوبی است
و جواب بدی خوبی است
چرا که همواره در همه جا در حال معامله با خدا هستیم نه فرد
+ نوشته شده در چهارشنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 4:53 توسط M.H
|
به نام او که تکیه برنامش غروریست جاودانه